recma recma
499
BLOG

"RKK–W.Jarząbek–M.Grabiak" Konkurs o Tytuł KW

recma recma Polityka Obserwuj notkę 6

Po całym dniu, niejednym, polityki polskiej. Tych wszystkich zmagań z „aferami”, które są ale jakby ich nie było. Po kolejnych definicjach „lemingów”. Łącznie z deklaracjami typu „wierzę w istnienie leminga” „nie wierzę w istnienie leminga” itd. itp. Proponuję chwilę rozrywki.
Która z wymienionych niżej postaci, zasługuje Twoim zdaniem na zaszczytny Tytuł, "Kadzisty/ki  Wielkiego/kiej".

W podejmowaniu decyzji proszę się kierować:
a) momentem czasowym kadzenia
b) Osobą okadzaną i jej znaczeniem dla Kraju !


RKK - słynna, cytowana przez Tuska blogerka.

-„I znowu górą. I znowu umocniony. I znowu wszelkie zakusy na rząd spełzły na niczym. Jak on to robi, że mając zaledwie trzygłosową większość sejmową, rozdaje karty, jak chce? „
-„Tusk wykorzystał sytuację, jaką stwarza nagranie w gabinecie Serafina i po prostu przejął resort, w którym zapewne wprowadzi swoje porządki. A to są twarde porządki. „
-„[...] że na tym tle polityka Donalda Tuska  roku 2012 pozostaje poza konkurencją i rzeczywiście Tusk nie ma z kim przegrać. To po prostu Zwycięzca. „
- „Donald Zwycięzca”

W. Jarząbek - trener drugiej klasy

-" Czasem aż oczy bolą patrzeć, jak się przemęcza dla naszego klubu, prezes Ochódzki Ryszard, naszego klubu „Tęcza”. Ciągle pracuje! Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy, wtykają mu szpilki. To nie ludzie – to wilki! To mówiłem ja – Jarząbek Wacław, trener drugiej klasy. Niech żyje nam prezes sto lat!
To jeszcze ja – Jarząbek Wacław, bo w zeszłym tygodniu nie mówiłem, bo byłem chory. Mam zwolnienie. Łubu dubu, łubu dubu, niech żyje nam prezes naszego klubu. Niech żyje nam! To śpiewałem ja – Jarząbek."

M. Grabiak - członek gabinetu politycznego MEN

-"[...]zastępując tym samym mojego (proszę wybaczyć słowo) „idola" intelektualnego (celowo nie napisałem guru, bo to słowo zarezerwowane jest dla Pana Redaktora Adama Michnika. PS. Jeżeli ktoś zarzuca mi lizusostwo wobec Pana Redaktora, to... ma rację. Właśnie podlizywanie się Panu Redaktorowi było moim zamiarem. Jest niewielu ludzi, wobec których warto to robić (...), a Adam Michnik z całą pewnością jest jedną z takich postaci."
-„Kochany Panie Adamie (wiem, że nie mam prawa tak do Pana mówić vel pisać, ale ja zawsze piszę vel mówię to, co myślę; a jak mało kto w tym kraju, Pan wie, co to znaczy nonkonformizm, więc wybaczy mi Pan moją bezczelność) STO lat. Wiem, że nie ma Pan dzisiaj urodzin, ale ja swoimi słowami wyraziłem po prostu to, o czym myśli każdy Myślący Polak."

Bardzo jestem ciekaw wyników :)
 

recma
O mnie recma

Słynne cytaty Donald Tusk "Zarówno termin, sposób i treść ówczesnej konferencji i zaprezentowanie raportu MAK-u był oczywiście próbą sformułowania rosyjskiej tezy, jeśli chodzi o zamach." Radek Sikorski "Władze rosyjskie po zamachu były autentycznie wstrząśnięte, przypominam, że miało miejsce ileś decyzji, które były motywowane…" Grzegorz Schetyna "Robienie atmosfery wokół tego zamachu, uważam, że jest haniebne" Jacek Żakowski "Po zamachu wydawało się, że będzie mieli, mówiąc językiem obamowskim, reset w stosunkach polsko-rosyjskich." Tomasz Turowski "[...]bo mimo zaangażowania wszystkich środków, jakie mogliśmy włączyć, wciąż było nas zbyt mało - pracowała zaraz po zamachu, tworząc między innymi centrum kryzysowe w administracji smoleńskiej."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka