recma recma
276
BLOG

Pytanie

recma recma Rozmaitości Obserwuj notkę 12

Mam pytanie. Przyczepiło się i nie chce mnie opuścić.
A skoro tak to pomyślałem, że może wspólnie coś wymyślimy?

Oto ono:

Z jakiego powodu zamachowcy utrzymali przy życiu kierowcę i to w takim stanie i taki sposób, że mógł on podjąć walkę z zamachowcem w trakcie kiedy ten wykonywał już swoją zabójczą misję?

Oczywiście pytanie jest ważne jeśli informacje o tej walce okażą się prawdziwe. 
Mam również prośbę by popuścić wodze fantazji, bo według mnie postępowanie zamachowców nie wydaje się racjonalne. A ja nie lubię kiedy w czymś brakuje racjonalnych przyczyn.

recma
O mnie recma

Słynne cytaty Donald Tusk "Zarówno termin, sposób i treść ówczesnej konferencji i zaprezentowanie raportu MAK-u był oczywiście próbą sformułowania rosyjskiej tezy, jeśli chodzi o zamach." Radek Sikorski "Władze rosyjskie po zamachu były autentycznie wstrząśnięte, przypominam, że miało miejsce ileś decyzji, które były motywowane…" Grzegorz Schetyna "Robienie atmosfery wokół tego zamachu, uważam, że jest haniebne" Jacek Żakowski "Po zamachu wydawało się, że będzie mieli, mówiąc językiem obamowskim, reset w stosunkach polsko-rosyjskich." Tomasz Turowski "[...]bo mimo zaangażowania wszystkich środków, jakie mogliśmy włączyć, wciąż było nas zbyt mało - pracowała zaraz po zamachu, tworząc między innymi centrum kryzysowe w administracji smoleńskiej."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości