Święty Bolek
Święty Bolek
recma recma
3019
BLOG

Cuda Świętego Bolka od totolotka.

recma recma Rozmaitości Obserwuj notkę 3

1. Pani Aniela gospodyni domowa lat 54 - Mój mąż przepił wypłatę. Pomodliłam się do Świętego Bolka od totolotka i wygrałam 800 złotych. Dziękuję Ci święty Bolku

2. Pan Jan emeryt lat 67 - Lekarz przepisał mi nowe leki, ale Kaczor zabrał refundację. Pomodliłem się do świętego Bolka od totolotka i w następnym losowaniu wygrałem 300 złotych. Dziękuję Ci święty Bolku

3. Irka studentka lat 23 - Rzucił mnie mój chłopak. A za dwa tygodnie okazało się że jestem w ciąży. Pomodliłam się do św. Bolka od totolotka i wygrałam 3500 złotych. Wystarczyło na zabieg na Słowacji i autokar. Dziękuję ci święty Bolku.

4. Boguś wychowanek domu dziecka lat 13 - Bardzo chciałem nowego smartfona. Pomodliłem się do św. Bolka od totolotka i wygrałem 1200 złotych. Kupiłem sobie smartfona i kolegom ze sali cukierki. Dziękuję ci święty Bolku.

5. Pan Zenek kucharz lat 34 - Szef wykrył u mnie manko. Brakło mi towaru za 1600 złotych. Pomodliłem się do św. Bolka od totolotka i wygrałem 1650 złotych. Zostało na flaszkę i zagrychę ze szefem. Dziękuję ci święty Bolku.

6. Pani Roma urzędniczka lat 48 - Razem z mężem marzyliśmy od lat o własnej kamienicy w Warszawie. Już wszystkie moje koleżanki w biurze mają przynajmniej po jednej. Pomodliłam się do Św. Bolka od totolotka i wygranej wystarczyło na opłacenie kierowniczki w urzędzie, adwokata, sędziego i prokuratora. Mamy już swoją własną kamienicę. Dziękuję ci święty Bolku.

Te i dziesiątki innych świadectw wstawiennictwa św. Bolka od totolotka, będziecie mogli przeczytać w poniedziałkowym dodatku do "Gazety Jedynej"  pt. "CUDA ŚWIĘTEGO BOLKA OD TOTOLOTKA" pod redakcją Dominiki Wielowsiowej.

Zapraszamy!

recma
O mnie recma

Słynne cytaty Donald Tusk "Zarówno termin, sposób i treść ówczesnej konferencji i zaprezentowanie raportu MAK-u był oczywiście próbą sformułowania rosyjskiej tezy, jeśli chodzi o zamach." Radek Sikorski "Władze rosyjskie po zamachu były autentycznie wstrząśnięte, przypominam, że miało miejsce ileś decyzji, które były motywowane…" Grzegorz Schetyna "Robienie atmosfery wokół tego zamachu, uważam, że jest haniebne" Jacek Żakowski "Po zamachu wydawało się, że będzie mieli, mówiąc językiem obamowskim, reset w stosunkach polsko-rosyjskich." Tomasz Turowski "[...]bo mimo zaangażowania wszystkich środków, jakie mogliśmy włączyć, wciąż było nas zbyt mało - pracowała zaraz po zamachu, tworząc między innymi centrum kryzysowe w administracji smoleńskiej."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości